oglumuz01 4 5 kere emzirdim galiba acıktığını düşünerek 4 5 kere uyandı yani nesne böyle oldu ki 4 aylık
Familyboy Ah o 4.ay atak dönemindesiniz canım sürekli uyanması ondan bu ayda uyku gerilemesi oluyor atak bitene kadar bir müddet böyle devam eden atak bitince farklı bir düzenle geçer merak etme hep böyle kalmaz