2minnosannesi0 Kızlar sorum üstte 170 üstü bayanlar elbise aldığınız bi sayfa var mi 140 aldim en fazla onun bile boyunu tam begenmiyorum tamamen bacaklarimk kapatsin istiyorum
Halimea 2minnosannesi0 elbiseleri bile kısa yapıyolar cnm 😿 üste kalsın cnm belki vardıŕ lamelif ile lamia giyimki cok kısa kamil keskininkide.
cankuzularim 2minnosannesi0 170 im sefa Merve den alıyorum hiç kısa değil topuklu ile giyince ayakkabının ucu gözüküyor sadece abiye aldim qma 3 tane normal elbise boyutlarını bilmiyorum