Geçen yıl bu aylar hamileydim kayınvalidemler yanımda sigara içtikten sonra Aralık ayına kadar geçmeyen gece gündüz gıcığım başladı. Sezaryen dikişleriyle mahvoldum aylarca. Şimdi yine yanımda sigara içtiler yine aynı şekilde başladı ve geçmiyor. Doktora gidiyorum soğuk algınlığı zannedip o teşhiste ilaç yazıyor. Doğal yöntemleriniz var mı benim öksürüğümden bebeğimde uyuyamıyor 😩