Biz sariliktan dolayı 10 günlükken mama takviyesine başladık şuan 3 aylığız sadece geceleri emzirebiliyorum gün içerisinde sütümü sağıp veriyorum inanın çok zor kızlar denemediğim yol kalmadi bir türlü çözemedim. Sizde emziği bırakın bence varsın emzik kullanmasin yeter ki sizi güzel bir şekilde emsin