Sblasel benim bebeğimde çok gazlıydı.ben hergün düzenli kimyon çayı içtim.3 günde bir civanperçemi içtim..asla gazlı yiyecek içecek tüketmedim.sürekli gaz masajı yaptım..biogaiga ve sabsimplex düzenli aynı saatlerde kullandım.ayağını karnını hep sıcak tuttum.ona rağmen çok zorlanıyordu.ama 3. Aya doğru hafifledi..gaz damlaları 1 hafta sonra filan etkisi başlıyor demişti biri.bilmiyorum ne kadar doğru..bide ben biogaigayı bırakınca daha rahat yapmaya başladı.denemek gerekiyor.ama gaz damlaları hep düzenli ve aynı saatlerde olursa etki ediyor baya