emys2939 açılan kutunun 3 hafta içinde tüketilmesi gerekiyor ve bu sıcak havalarda güneş gören yerde olmaması iyi olur. Dolap içinde falan tutabilirsiniz. Biberonda kalan soğuyan mamayi asla vermeyin tekrar da isitmayin üzerinde yazıyor zaten biberonda kalıp soğuyan mamayi tekrar ısıtıp vermeyin diye. En fazla 10 dk tuttum içmiyorsa döktüm