kutsalmavi Anneler selam kızım beyaz tenli bu sene adam akıllı ilk defa tatil yapacağız. Sizler t Shirt giydirdiniz mi hiç deniz kenarında? Hangi vakitlerde giydirdiniz eğer giydirdiyseniz? Bu uv korumalı t shirtlerden almak gerekir mi?
iremceren kutsalmavi uv korumalı mayo öğleden sonra 3-4e kadar giydirin, sonra normal mayo giydirebilrisnz bebek 6 aydan büyükse 50 faktör güneş kremi de sürmenz lazm
Saykoogg kutsalmavi benimdr bebeğim 7 aylık ve bir vampir gibi bembeyaz bizde 1 haftaya kadar köye gidicez orda havuz aldık havuza sokucaz bende merak ediyorum nasıl giydirmeliyim korunaklı hiç bişey almadım normal uzun kollu tişörtler olmaz mı giydirsem acaba güneş kremide sürsem
idilolo kutsalmavi uv korumalı mayo aldım, 3 tane aldım çünkü ıslak durmasın dedim. Havuza gittik bi kere giydirdim, bi de mustela güneş kremi aldım. Çok beyaz tenli, sarışın bebeğim.
Uzaymekiii kutsalmavi kızım buğday tenli sabahtan atıyoduk sahile akşama kadar takılıyodu😂 oğlum aşırı beyaz tenli hatta kutup ayısı diyoruz ev içinde😂 şimdi bile markete faln indirdiğimde hemen yanakları kolları kıpkırmızı oluyo🥲 sabah erkenden ve öğle güneşi gittikten sonra 3-4 gibi deniz sokmak en mantıklısı böyle kar topları için😊 ayrıca uv korumalı uzun kollu mayolar enseyi kapatacak şapkalar ve koruma oranı yüksek suya dayanıklı güneş kremleri de önemli tabi😊
iremceren kutsalmavi suya girmeye uygunsa tabi kullanın şort olanı falanda var bn çok memnun kaldm uv korumalı şapkada temin ederseniz rahat olursnz
kutsalmavi Uzaymekiii enseyi kapatacak şapkaları nerdej bulabilirim. Slipstop markasının var onlar uygun olur mu
Familyboy kutsalmavi o tişörtlerden alırsanız tabii daha iyi olur vücudu yanma riskinden korumuş olursunuz ama yüzüne 2 saate bir gines kremi sür sürekli beyaz tenli olan bebek güneşten çok kolay etkileniyor benim oğlumda veya beyaz tenli krem sürmeden çıkınca yüzü kızarır hemen Bir de çok öğle saatlerinde 12 civarı mesela dışarı çıkmayın ya sabah erken ya da öğleden sonra 4-5 gibi iyi oluyor
kutsalmavi Familyboy çok doğru söylüyorsunuz bu şekilde bakayım ben en iyisi. Nerden önerirsiniz peki?
Uzaymekiii kutsalmavi decathlonda var slipstopunkini bilmiyorum ama enseyi kapatsa yeterli olur sanırım😊
Deletedmom0099 kutsalmavi kızım süt beyazı diyebilirim. yanar korkusuyla uzun kollu mayo aldım geçen sene ama çok pişman oldum çocuk çok üşüdü suda. bu sene normal mayo ve bikini aldım. 2 saatte bir güneş kremini yenileyip, çıkınca da müslin panço giydirirseniz asla yanmıyor