Merhaba hanımlar 2.5 Ay önce sezeryan oldum ve 1 ay sonr agibek deliğinin hemen üstünde hafif içeri girinti olduğunu farkettim ve bazen acıyor özellikle kızımı kucağımda çok tutarsam ve cok hareketli olursam. Birde bazen dokunduğumda yağ bezesi varmış gibi bi yumuşaklık oynuyor. Başına gelen varmı ne olabilir bu ? Sezeryan yapan doktoruma sordum bakmadan normal dedi ama endişeleniyorum şuan