Oğlum 4 ay 25 günlük. Çok düzenli akşam uykuları vardı bu ara 4 gündür ne gece uykusu kaldı ne de gündüz. Dün burnunu temizledim sağ tarafından balgam çıktı. Bir de çok huysuz mız mız,sanki nefesi kesiliyormuş gibi oluyor, öksürük ve hırıltı da var. Burnumdan getirdi,eşim çok yardımcı sağolsun uykusuz işe gidiyor. Tüm gün çocuğumlayım ama bittim tükendim artık ağlıyorum saçma sapan. Doktorumuza yazdım dün zaditen damla verdi sabah ve akşam. Dün verdiğimde 4 saat uyudu kesintisiz ama gece ayıktı yine. Önerilerinizi alabilir miyim alerji falan mı var denir bu çektiğim?😢