Gozdec16222 Merhaba anneler 4 aylık bebişim var. Kollarını hep sivri sinekler yedi. Sizler neler yapıyorsunuz? Bitkisel bazlı sinek spreyleri varmış ya da bilezikler. Kullanan ya da bileniniz var mı?
Selin1234 Gozdec16222 benim kızım 5 aylık ben lavanta yağı kullanıyorum hem sivrisinek gelmiyor hemde isiriklari söndürüyor kasinmasini engelliyor