Sedakzly Arkadaşlar hangi park yatağı kullanıyorsunuz ve memnun musunuz? Bir yere yatılı gidince kullanmak için istiyorum,sallanmaya alışkın şuan bebeğim sallanma aparatı olan lazım bana 🫶🏼
Minigi-43 Sedakzly ben kraft marka kullaniyorum cok memnunum yatılı olarak gittigim her yere goturuyorum ve katlaninca kucucuk kaliyor ön koltuga bile sigiyor o sebeple cok memenunum
midekoruyucu Sedakzly ben maller marka aldım o ara bi indirime girmişti geçen sene 500e almıştım yanlış hatırlamıyosam. Sadece ucuz diye aldım 😂 gayet memnunum katlayınca küçücük oluyo al götür istediğin yere mis 💃🏻
Familyboy Valla park yatak alma düşüncen çok doğru karar olmuş hangisi olduğunun ne önemi var park yatak olması yeterli hepsi aynı işlevi görüyor çok markaya kaçmaya gerek yok bence parkuatak için
Sedakzly Familyboy Evet evet illa marka olmasına gerek yok sallanma aparatı olsun, kolay açılıp kapansın bana yeter.İlk defa alıcam bilemedim belki memnuniyetini paylaşan arkadaşlarımız olur 🙏🏼