Alnalprdha canım ilk etapta yumurta ve şekeri iyice çırpmak gerekiyor beyazlayana kadar 2-3 dakika yüksek devirde çırpmak lazım benim bir de ilk 20 dakika fırının kapağını açmayacaksın kesinlikle ben bu dediklerimi yapıyorum kekim iyi kabarıyor maşallah yumurta ve şekeri iyi çırpmak çok önemli kekin kabarması için Bir de fırının önceden ısınmış olması önemli