heymom__ aslında senin düşüncen doğru oda ayrılmak icin en uygun zaman 6.aymış. Doktorumuz da şiddetle tavsiye etti uyku eğitimini. Benim oğlum he yatıyor bir de gece 10-11… şimdi yazlıktayız diye saldım açıkçası sürekli uykulu cünkü gündüz uyuyor 😂 dönünce hem büyük beşiğine geçireceğim hem de uyku eğitimi alacağım kesin karar verdim Ya. Oğlum cok dirençli inşallah cok ağlamaz:( sadece acaba önden uyku saatlerini düzenleyip öyle mi eğitim alsam diyorum Ya da direkt gidince başlayayım mı onu bilemedim.
Melodi uyku hem fiyat olarak uygun hem de yöntemleri bana daha ılıman geliyor. Bi iki arkadaşım danışmanlık aldı memnun kaldı. Ya aslında kendime güvensem dirayetli duracağımı bilsem neler yapılır hangi yöntemler kullanılır biliyorum da işte cesaret edemiyorum yani…
Ama yani İnan evde çok zorlanıyorum cünkü hep kucak istiyor hem oyun istiyor iş güç yapamıyorum ee gece erken yatsa ben de dinlensem o da yok. Onu uyuturken benim uykum geliyor yatıyorum. 😃eşimle vakit geçiremiyoruz. Sürekli uyanıyor gece boyu kucakta salla ya da meme ver iflahım kurudu. Uykuları kaliteli olursa sürekli uykulu da olmaz diyorum sürekli uykulu cünkü…