Merhaba eşim diyarbakırlı biz İstanbul’dan bayram için uçakla Diyarbakır’a gideceğiz bebeğim altı aylık kendim uçaktan aşırı korkuyordum daha önce de 6-7 kere bindim ama korkuyorum şimdi kendim adına bu korkuyu aştığıma inanıyorum psikolojik destek aldım çünkü ama bir anda aklıma ya 6 aylık bebeğim havada durmadan ağlarsa ya da ona bir şey olursa korkusu geldi içime bana uçağa binenler bebeklerin havadaki tepkisinden biraz bahsedebilir mi ya da alternatif ne yapabilirim 3-4 bayramdır gitmedik ve en son arabayla gittiğimizde iki günde zor tamamladık