3 aylık oğlum var dogdugundan beri nerdeyse hic kusmadi diyebilirim ama bugun yaklaşık 7 8 geckin kustu ve ishal biraz once acile goturduk atesi normal kakasini yapsin tahlil alalım dedi bekledim bekledim yapmadı huzursuzlasti mecburen getirdim yarına kaldı benim gibi yasayan var mi aceba ilk cocugum biraz evhamliyim galiba 😔