Merhaba güzel anneler 🌼 oğluma sma optipro 2 kullanıyorum stokta sıkıntı varmış sanırım bulamıyorum eczaneler çok çok pahalı satıyor mecbur alıyorum ama git gide daha çok zam koyuyorlar Bebelac Gold aldım şimdi az önce yorumlara baktım da şikayet varmış gaz kabız alerji yapıyor gibi kullanan memnun kalan var mı