Anneler bebeğim 2 ay 19 günlük pazar gününden beri ben kendim hastayım bebeğimin de 3 günde 3 kere ateşi çıktı duş aldırdım geçti ama dün vücut ateşi geçti kafasında ateş geçmedi doktora götürdük fitil verdi ateşi düştü calpol verebilirsin dedi az önce verdim hemen düşer mi başka ne yapabilirim evde yapabileceğim neler var 1 aylıkken de ateşi olmuştu ama evde doğal yollarla geçmişti