oglumuz01 benm oğlum 3,5- 4 aylıken istesemde sırtını yaslayamıyordum yani bende onun bedensel gelişimine bıraktım çocuk sırtını karnıma göğsüme yslamak istemiyordu ağlıyordu durmuyordu bende onun istediği gibi tuttum Halada öyle yapıyorum. 4,5 aylıkken tam dönmeye başladı zıplamaya çalışıyor bu aralar yani ben ne kadar tutmak istemesemde kendisi dikilmek istiyor itiyor beni kendisini geriyor