kaymakliekmekkadayifi Kizlar merhaba kizima prima aktif bebek kullaniyordum fakat aldigim son 4 5 pakette bezler kuruyor ve sertlesiyor. Bu sebeple atmak zorunda kalıyorum ve bosu bosuna para gidiyor. Molfix denemeye karar verdim. Sizce hangisi daha iyi ?
Ankakusu35 kaymakliekmekkadayifi mavi paket kullanıyorum memnunum migrosta indirimde oluyor hep hatta alıcaksanız
BalBademmmmmm kaymakliekmekkadayifi Ben mavi paket kullanıyorum çok memnunum. Arkadaşım da pure soft kullanıyor baktım o da güzeldi
Sontvbukucu kaymakliekmekkadayifi pure and soft premium care muadili. Mavi paket de aktif bebe. İkisini de kullandım. Pure and soft daha yumuşak olduğu için onu kullanıyoruz
Familyboy kaymakliekmekkadayifi ben mavi paket olanı kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim migrostan alıyorum ikincisi %60 indirimi yapıyorlar çok uyguna geliyor
Eyllada kaymakliekmekkadayifi ikisini de kullanmış birisi olarak net şekilde pure and soft diyebilirim çok daha yumuşak