2melekannesi__ günlük sür en iyisi. Uht olanlardan almayın ama kutu da değil cam şişe alın. 1 bardak süt için 1 tatlı kaşığı yoğurt kullanın. Tatlı olsun diye de 1 tatlı kaşığı yoğurdu 2 yemek kaşığı sütle çırpın. Maya olarak onu kullanın. Ekşi olunca bebekler yemek istemiyo genelde. Küçük 2 kavanoza yapıyorum ben. En fazla 2 günlük ver dedi doktorumuz. Sonrasında laktikasit oranı artıyomuş bağırsaklarına zarar veriyomuş. 2 günde bir yapıyorum. Fırını 50 dereceye ısıtıp yoğurtları koyunca fırını kapatıyorum. 4 saat sonra buzdolabına alıyorum. Hem taş gibi oluyo hem de çok tatlı oluyo. Maya olrak da bulabilirseniz ev yoğurdu kullanın. Sütün sıcaklığı da serçe parmağınızı süte sokun. 7 saniye tutabilecek kadar ama hafiften de yakacak. Ama parmağınızı çekecek kadar yanmıcak.
Aşşada tutmadı demişsiniz. Sütün sıcaklığı yanlış olduğunda tutmuyo. Bi kere biraz daha ılık sütle yapmıştım tutmamıştı. Fırına 50 dereceye koydum 4-5 saat oldu tekrar. Yine olmadıysa mayada sıkıntı olabilir.