Kayraninannesiii 1 yaşında kreşte de yeteri kadar ilgi göremez ki, o kadar çocuğun içinde yedimi içtimi altı üstü bana sorarsanız kaynananız baksın bir çocuğa gözü gibi bakar yedirir içirir uyutur, kreşte öyle bir özen beklemeyin 3 4 yaşında olsa tabiki kreş derdim ama 1 yaşında kreş çok uzak bana.