Kayraninannesiii ben sizi çok iyi anlıyorum o kadar aynı duyguları hissettim ki sizinle çok yakın zamana kadar . Sonra bir kere haftasonu kahvaltıya gitmiştik annesine kahvaltı yaptık uyuttum bıraktım dedim işim var uyanınca haber verip getirirsiniz . Bir sonrakine biraz daha uzattım . İki üç hafta sonra bir baktım neredeyse 4 saate kadar kalıyor oyun oynuyorlar parka gidiyorlar benim bıraktığım yemekler yedirdiler . Ve sürekli arayıp size gelelim çocuğu bırakın şöyle yapalım diyen kayınvalide gitti yerine normal yardıma ihtiyacın olduğunda ara diyen bir insan geldi 😅 garip garip üzerine düşme tavırları düzeldi zamanla daha iyi olacaktır . Tavsiyem kendini yıpratma yardım al bizimki içgüdüsel kıskançlık muhtemelen biraz krşı tarafın da hatası var böyle davranmamızda ama omlarında ilk torun olunca işte tecrübesizlik diyelim . Uzun uzun yazdım ama dertleşmiş gibi oldu . Bol şans diliyorum 😊