Başım ağrıyor midem bulanıyor. Bebeğim sürekli ağlıyor. Huyu suyu değişti. Aşırı inatçı. Memnuniyetsiz bir bebeğim oldu nur topu gibi. Okumadığım bebek gelişim kitabı kalmadı. Ondandır bundandır geçecek geçecek diyip duruyorum sakinleşmek için. 1 Allahın kuluda yok bana gün içinde yardım etsin. Evet geçecek bu ama ne zaman? 16. Ayda bi atak var 1 ay sürüyor yani umarım bu 1 ay sürmüyordur. Uykusuzum , yorgunum. Yemek yesin diye veriyorum yerlere atıyor herşeyi. Sonra mama diyor. Mama koyuyorum biberonun ucundan mamayı sıkıp koltuklara halılara yediriyor mamayı. Dışarı cıkıyoruz orada da cıldıracak bırsey buluyor. Heryere uzanmak istiyor. Birşey alamazsa ağlıyor. Sürekli aglıyor sürekli bağırıyor. Ve ben çok yorgunum. 16. Ay da Bu süreci yaşayan anneler ne kadar sürdü evde sürekli ağlayan bir bebenin sonlanması? Durumu kurtarmak için sürekli bi aktivite yapıyorum sakinleşiyor bi süre tamam ama ben bittim.. yemek yedircem diye mutfaktan cıkamıyorum. Sürekli bişi yapıyorum 🫠 oyuncagı sokuyor koltugun altına alamıyor yine aglıyor. Ya sürekli aglıyor. Evde sürekli aglayan biri var 😂