Doğduğundan beri kusuyo sürekli gazı var ben çıkarttıktan sonra daha çok oluyor sanki hep uykusundan uyanıyo. Gazı cok olduğu için emerken yarıda kesiyor istemiyor. Napıcağımı bilmiyorum kilo almadığına mı üzüleyim dışarıdakilerin sütün yetmiyo mu, besleyemiyor musun mama ver demesine mi üzüleyim bilmiyorum. Nolur bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi kusma nasıl geçer.