Bambamorhan diplomaya her zaman saygm vardır bunu söylemeyi sevmiyorum ama ben diyetisyenlerin verdiği listeleri çok saçma bulurum oldum olası aç kalınmadığı sürece kilo gitmiyor ayrıca artık bütün doktorlar aç kalmanın vücuda yararlarını konuşur. Açlıktan kastım ölüm açlığı değil yine 3 öğüne tamamız da diyetisyene gidiyorsun verdiği listede yüz tane ara öğün var