23 haftalık hamileyim ve soğuk algınlığı oldum 🥺 sanırım klimadan ve arkasına hemen güneş çarptı soğuk yerden çıkınca. Parol içiyorum. Başka ne içebilirim tavsiyeniz var mı anneler 🙏🏻🥺 1,5 yaşında da bebeğim var ona bulaşmadan hemen toparlanmam lazım 😢