hepbahar123 valla 4.aya girdiğinden beri bütün uyku gitti. Geceleri 2 dakikada bir kalkıp pispisladim.yatak yüzü görmedim doğru düzgün. Tam yatıyorum yorganı çekiyorum birdaha ağlıyor, sabaha kadar böyle.artik helak olmuştum ki 5.aya girdik. Onda da saolsun gece 12 de kalkıp sabah 5 e kadar uyumuyor
Oyna benimle diyo
2 gün önce sabah babası 7 buçukta ise giderken el salladım hala uyaniktik, gece babası salonda yatti,4 TE gelmis yeni mi uyandı diyo, saniyorki o saate kadar uyuduk😢 valla bilemiyorum,kolik bı çocuktu gazliydi onlar geçti şimdi başka şeyler cikti