Oğlum 26 aylık parmak ucunda yürüyor hala konusamiyor da ama doktora götürdüm doktor konuşur demisti çünkü herşeyi anlıyor birçok kelimesi var ama tam anlamıyla konuşamıyor. Ben ve eşim küçükken geç konusmusuz belki bundandır bilmiyorum. Ama bu parmak ucunda yürüme tuhafıma gidiyor ara ara parmağının ucunda yürüyor. Sizin çocuklar hiç böyle yapıyor mu?