Merhaba, benim kızım şuan 37 aylık. 24. Ay ile 30. Ay arasında hem kilo almadı hem de uzamadı 1 cm bile. Ama sonraki 6 ayda 1.5 kg aldı ve 5 cm uzadı. Daha önceden de özellikle boyunun durduğu dönemler olmuştu. Şuan 89 cm, 12.6 kg. Ortalamanın altında ama normal sınırlar içerisinde. Bizim 2 yaşta b12 düşüktü takviye yapmıştık. Şimdi de d vit çok düşük, takviye yapıyoruz. Easy fish oil balık yağı kullanıyorum ara ara, balık yağını yazın tavsiye etmiyorlar sanırım.