Kubraa1616 pedagog desteği alman gerekiyor senin yapabileceğin tek şey bu . Sakin ve sabırla üstesinden gelirsiniz. Arkadaşımın oğlu vardı , inanılmaz derecede öfkeliydi . Ne yer ne uyurdu çocuk yorgun düşecek de anca uyuyacak öyle diyim . Masa üstünde dolap üstünde yorgun düşüp uyurdu sen düşün. Kendisine ve çevreye verdiği zararda anlatmakla bitmez . Pedagog desteği aldılar üstesinden gelemeyip . Şimdi bir sıkıntı sorun kalmadı .