Muserref_123 benim oğlum da çok gazlıydı hala da öyle ama en azından biraz düzene girebildik. İlk zamanlar için önerim kesinlikle bir gaz damlası, kendi ayaklarını da bebeğin ayaklarını da sıcak tut ben kiraz çekirdekli patik kullandım onları giydirince bebeğim rahatlıyordu ve bebeğini yağlayarak masaj yap. Ben bu şekilde rahatladım biraz ve gerçekten zamana ihtiyacın var büyüdükçe azalmaya başlıcak.