Kızlar sorum şu bi kaç ay önce psikolojik sorunlardan dolayı doktora gittim selectra 25 mg yazdı kullandım ama pek işe yaramadı ayrıca emziriyorum çok şükür bebeğimde bi sorun da olmadı dün tekrar doktora gittim ve dozunu yükseltmesini istedim selectra 50 mg yazdı sormayı unuttum acaba bu ilacı kullanırsam bebeğimde sorun olur mu dozu yüksek diye