Merhabalar güzel anneler. Kızım 6 aylık oldu bugün itibariyle bu güne kadar smanın 1 numarasını kullanıyordum ama 2 gün önce babamlardayken mamayı evde unuttuğum için 2 numarasını aldım artık büyüdü zamanı diye o akşam onu yedirdim ama evde de bir numara vardı. Sonra elimde 1 numara da var diye bi öğün 1 den koyuyorum boşa gitmesin diye bir de 2 numaradan koyuyorum yanlış mı yapıyorum? Çocuk şimdi de kabız oldu ek gıdadan da kaynaklı olabilir ama kafam karıştı size de sormak istedim