Bize yan etki yapmisti,gaz değil de 2-3gün çok huzursuzdu uykusu emmesi kakası herseyin düzeni degismisti.. sağlık ocağında ebeye söyledim yan etkisi yok dedi ama eminim asi yalti çocuğa başka bişey yapmadıkki.. emmek istemedi ya küçücük bebek karnı aç ama emmek istemedi,uykusu varken uyuyamadi hep aglakti.. yan etkisi oluyor yani en azından biz yaşadık