Denizzz88 amaaannbeesende beyaz çok güzel kolları ama bi düğüne,nikaha giyilmez renginden dolayı😊 bence başka renklerine bakın o modelin en azından düğüne falan giyersiniz yoksa başka nereye giyilcek ki ancak özel bi günde yemeğe giderken falan giyilir beyaz
minderbob amaaannbeesende bu tarz drapeli elbiseler zayıfları bile göbekli gösteriyor bir de göğüs kupları belli olan modeller gögüslerin iri gözükmesine neden oluyor daha düz elbiselere baksanız iyi olur.
amaaannbeesende beyaz elbiseyi aşırı beğendim yeşil vs rengini alacaktım ama yok beyazı her yerde giyebilir miyim ve elbise nasıl sizce ? Kısa kol olan içime sinmiyor nedense
amaaannbeesende midekoruyucu bende çok beğendim kuzu yaa sence nerelerde giyebilirim hani beyaz ya dikkat çeker eşim her yerde giydirmez
amaaannbeesende Deletedmom0099 inan kii bende aşk oldum ama kısakollu oluşu modelin güzelliğini kaybetmiş gibi
Deletedmom0099 amaaannbeesende bence tam tersi. uzun kollu olan nikah-düğün elbiselerini çağrıştırdı bana. pembe daha şık durmuş 🤭
amaaannbeesende Deletedmom0099 yaa öyle mi dersin aslında kısa kol alıp düşük omuz giyince çok güzel olur ama malum eşim 🥴 aslında düğünde giymek için alacağım ama eşim izin vermiyor köy yeri die 😅
Gulakkyy amaaannbeesende beyaz diyorum ama beyazı da çoğu yerde giyeemzsin düğünlerde de abes olur gelin gibi Bunların midi boylusu var ben almıştım kırmızı çok hoş duruyor,benimkinin de kolu düşük ama omuza da kaldırabiliyorsun
amaaannbeesende Denizzz88 bende öyle düşünüyorum çok haklısınız fakat bi siteden aldm birşey iade yok aldığım olmadı değişim yapmam lazım ve hepsi çok açık , beyaz ı çok beğendim ama diğer renkleri tükenmiş aynı model kısakollu var oda içime sinmedi 🤦♀️
Denizzz88 amaaannbeesende kısa kollu da güzel aslında kötü durcağını düşünmüyorum onunda en azından daha çok yere giyilir pembe olan 🌸