Ne yaptıysam olmuyor bir gün biraz duzelip diğer gün başa sarıyor sevincim kursağımda kalıyor hep .Herseyi denedim herseyi yok emmek istemiyor halbuki ne kadar çok istiyorum emzirmeyi sütümde çok var ilk çocuğumuda bu yüzden emzirememiştim buda oyle ağlamaktan başka bişey Kalmadı ve bende artık onu yapıyorum 😓