Cansuuysal 1 yaşında. Koltuktan tutunup kalkıyor tutunarak yürüyo. Hatta koltuğa artık kendisi çıkabiliyor tırmanıp. Ama kendin tek kalkıp yürüyemiyo. 10 Aylıkken desteksiz oturabildi. 5-6 aylıkken emeklemeye başladı. Çok hızlı emekliyor şuan. Hızlı emekleyen bebekler yürümeye pek heves etmezmis. Hedefine emekleyerek ulaştığı için. 😅🤦🏻♀️
Kız aman ne kadar geç yururlerse o kadar iyi. Benim bebe çok aşırı hareketli birde yuruse düşünemiyorum 🤦🏻♀️ TV ünitesine bile tırmanıyor😂😂😂😂