Kızlar çok moralim bozuk 10 güne adet oluyorum desirett Doğum kontrol hapını kullanıyorum sanırım iyi gelmedi sağlık ocağı Önermişti sancıdan kıvranmakta kızımla ilgilenemiyorum yarın doktora gidecem kaynanam hapı bırak git spiral koydur diyor ne yapacağımı şaşırdım 😞 ne yapsam akıl verin lütfen spiral dan çok korkuyorum