Ya kızlar aklıma takıldı biz mesela atıyorum avakado muz bebe bisküvisi falan karıştırıp veriyoruz ya ( en azından ben öyle veriyorum 🤣) damak tadını oluşturmayız demi böyle mesela muzu bilmez, avakadoyu bilmez tek tek. Kahvaltıda nasıl ayrı ayrı verebilirim yanlış mı yapıyoruz böyle ya ilerde seçici olur diyorlar