Merhaba sevgili anneler, bebeğim 4 ay 5 günlük, uyku gerilemesinin biz de yaşamaya başladık, sarılıp uyuturum bebeğimi, 5 dk sürmezdi, şimdi ne yapsam uyumuyor. Uyku belirtilerini takip ediyorum, kaşları kızarıyor, gözlerini ovuşturuyor. Belirtileri kaybetmeden uykuya gecirmeye calışıyorum ama ne yapsam uyumuyor, sallıyorum pış pış pat pat beşiğinde sallıyorum sarılıyorum vs vs hiçbirinde uyumuyor. Bir de gündüzleri çok fazla emmek istiyor sütüm yetmiyor, belki yarım saat aralıklarla 1 saat aralıklarla emiyor, asla 1.5 saati bulmuyor. Sizler bu süreci nasıl yönettiniz, uyguladığınız uyutma yöntemleri nelerdi, ne kadar sürdü böyle 🙄