Goktugbey merhabq, dogum ızım kaldı, bombelik var, 9 ay oldu, şuan kullansam krem falan işe yarar mı? Doktorumun demesine göre “ derim çok tepki vermiş travma gbi, olmaması gerekirdi dedi” krem kullanmamıştım ama kullanmayanlarda da böyle olmuyor. Artık geç mi kaldım?