Merhaba kızlar,
8 ay önce doğum yaptım. Ve geçen aya kadar adetim hep düzenli oldu. Ama geçen ay 7 gün gecikti ve olduktan 6 gün sonra tekrar kanamam oldu 3-4 gün kadar. Bu ayda adetimden 3 önce kanama geldi ama devam etmedi lekenlenme tarzında oldu. Dün adet olmam gerekirken hala başlamadı. Sizce neden böyle oluyor aynı durumu yaşayan var mı merak ettim. Doktora gidilecek bir durum mu çözemedim tam. Dikkate almalı mıyım bilemedim..