Kızlar 6ay 8 günlük bebeğim son bir aydır geceleri bir saatte iki kez uyanıyor bazen gece yarısı uyanıp bir daha uyumak istemiyor. Bir tane alt dişi çıktı ama dişten olsa ağlayıp mızmızlanmıyor da bu kadar uzun sürer mi ki diş neden böyle oldu anlamıyorum gece yarıları oturup ağlıyorum artık gezen ruh gibiyim ailemiz de uzakda. Biri bebeğime rezene papatya veriyorum uyuyor demişti artık bunu uygulamayı düşündüm sizce zararlı mı ?