Kubra0000 Slm anneler kizim tam 11 aylik oldu bebelac mama kullaniyoruz. 3 numarami kullanmaliyim yoksa 4 numarami arada cok bi fark edermi acaba
Familyboy Kubra0000 canım mamaların üzerinde yazıyor zaten kaç numara hangi ay kullanılır her mamada yazar numara değiştikçe farkediyor tabi içerikleri değişiyor ve doyuruculuk oranı azalıyor numara büyüdükçe