Tospikler çok geçmiş olsun bende tam sizinki kadardı bebeğim covid olduğumda. Bol bol emzirdim hep çift maske taktım ve sürekli değiştirdim ilk üç gün hep eşim baktı ama maalesef 3. gün gece oğlum birden ateşlendi. Ateşi iki gün sürdü sürekli çıkıp indi sonra ishal ve kusma başladı çok fazla kusuyordu bu da tam 10 gün sürdü o ay nerdeyse kilo alımı durmuştu bu yüzden. Bebeğinize bulaşmama riski yok gibi nerdeyse çünkü onlarla çok yakın temas halindeyiz insallah kolay atlatırsınız🙏🏼