Olmazbebek Merhaba anneler bebeğimi emzirdikden sonra göğsüm hemen beyazlaşıyor atlet falan değince çok acıyor zeytinyağı falan sürmeden geçmiyor hem emzirme sonrası oluyor ve çok acı veriyor neden olabilir acaba nasıl geçireceğim 1 aydır Böyle
Kaganalis Olmazbebek bebek guzel emmiyor muhtemelen. Ucunu sikistiriyor olabilir. Tam kavrayip kavramadigina dikkat edin. Birde dil veya dudak bagi olup olmadigini cok iyi bir doktora kontrol ettirin. Benim de oyleydi hep yanlis kavrama dediler ama bir turlu dogru kavratamadim. Megerse dil dudak bagi varmis. Cocuk 1. Bucuk yasina geldi anca anladilar. Disler de ayrik cikti hala da kotu emer. Hala yara olur. Salak gibi aylarca cektik oglumla. Siz bizim dustugumuz hataya dusmeyin. Gecmis olsun
Olmazbebek Kaganalis merhaba pamukçuk olduğunu öğrendim bebeğim o yüzden ememiyormuş mantar olmuş oda göğsüme bunalıyormuş her emzirme sonrası o yüzden beyazlıyormuş şimdş karbonatlı suyla temizliyorum bakalım inşallah kısa zaman da geçer nerdeyse 1 aydır böyle ve ben yeni farkettim ne olduğunu