18ay 14gunden bildiriyorum hala öyleyiz biz😔her çocuk öyle değil tabi ama sizde kendinizi yalnız hissetmeyin.oglum da geceleri çok sık uyanır emzirmeden de uyumaz kolay kolay, alışkanlık yaptı onda sanırım,sizinki daha küçük ,ek gıdaya geçmeye başladıkca uyumadan bı iki saat öncesinde güzelce doyurup uyutmaya çalışın belki karnı iyice tok olduğu için güzel de uyuyabilir.
Benim oğlum yemeği pek sevmez akşamları da pek yemediği için uyurken sık emme ihtiyacı da hissediyor olabilir diyorum artik