Arkadaşlar öncelikle merhaba 😌 Bebeğim 2 ay 17 günlük ve sağ göğüsün sol göğüsümden daha fazla süt ürettiğini farkettim. En azından öyle olmasa bile şu an gözle görülür bi fark var. Açıkçası sol göğüsümden emdiğinde tam doymadığını düşünüyorum. Bu durumda olan var mı, benim gibi düşüncelere kapılan ? Yoksa gereksiz evham mı yapıyorum 😫