Merhabalar arkadaslar bebeğim 8 aylık. Göğsümü ısırmasın dan dolayı şişti ve iltihap topladı emzirenwdiğim İcin 3 gundur sürekli sağarak veriyorum sütüm iyiydi ama nedense bugün pek gelmiyor. Endise ediyprum. Sizce emzirenwdiğim İcin hep sağdığım İcin mi böyle oldu??