Herkese iyi geceler 💐
Oğlumun 1 aylıkken gözünde çapaklanma ve akıntı olmuştu. Doktor kontrolünde sordum ‘Göz doktoruna götürün ama çok da korkulacak bir durum değil. Bebeklerin gözyaşı kanalı tıkanıklığı 6 aya kadar sürer ve çapaklanma normal ’ dedi. Çapaklanma geçti fakat 1 haftadır da göz kapağında şişlik var. Biraz da kızarıklık var, sadece sağ gözünde oluyor bu. Normal mi? Sizin bebeklerinizde de oldu mu? Doktora götürmeli miyim? Doktor normal dediği için ertelemistim ama şişlik endişelendirdi açıkçası 😕